„Maxima“ apie viską pagalvojo ir pratęsė lojalumo kortelių galiojimą

1/1
Teksto dydis:

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pastarosiomis dienomis driekiasi eilės – ne tik norinčiųjų apsipirkti, bet ir pasikeisti lojalumo kortelę. Jų visų, 1,7 milijono, galiojimas turėjo baigtis vieną dieną – ketvirtadienį. Ar „Maxima“ išties apie viską pagalvoja, kaip kad skelbia jų reklaminis šūkis? Kad išvengtų suirzusių pirkėjų atakų, prekybos tinklas kortelių galiojimą pratęsė iki kovo 31-osios.

Priežasčių sunerimti buvo. Juk posakis, kad lietuviai visus reikalus atideda paskutinei dienai, ne iš piršto laužtas. Tiesa, vos per porą pastarųjų dienų korteles pasikeitė bemaž 25 tūkstančiai pirkėjų.

Nuo šios savaitės pradžios senąją „Ačiū“ kortelę „Maxima“ klientai gali nemokamai pasikeisti į naują. Tai galima padaryti visose prekybos tinklo kasose – tereikia užpildyti anketą. Naujoji kortelė galios penkerius metus, joje sukauptais pinigais bus galima padengti iki 99 proc. pirkinių vertės.

Kaip aiškino „Maxima“ Rinkodaros ir pardavimų departamento vadovas Norbertas Žioba, plastikas greitai dėvisi, o ypač, kortelę naudojant dažnai, kiekvieno apsipirkimo metu. Tai ir yra svarbiausia priežastis keisti trejus metus galiojusią kortelę.

Prekybos tinklo duomenimis, vidutiniškai per mėnesį nors vieną kartą lojalumo kortele pasinaudoja beveik 1,2 mln. pirkėjų.

Kaip paaiškino N. Žioba, jeigu senąją „Ačiū“ kortelę į naują klientai pasikeis iki kovo 31 dienos, lojalumo kortelėje sukaupti pinigai bus automatiškai perkeliami kasoje. Vėliau, iki balandžio 30 dienos, norėdami iš senosios kortelės perkelti sukauptus pinigus į naują, klientai turės kreiptis nemokamu informacijos linijos telefonu 8 800 200 50 ir pateikti senosios bei naujosios kortelių numerius.

Iki šiol kildavo keblumų kortelę pamiršus prie kasos. Kortelės nebuvo vardinės, tad įrodyti, kad tai taviškė, nebūdavo lengva. Naujosios „Ačiū“ kortelėje bus įrašomas savininko vardas ir pavardė.

Man patikoNeblogaiMan nepatiko