Tarptautinis kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai 2012“ laukia darbų iš Lietuvos

1/1
Teksto dydis:

Reklamos, marketingo, ryšių su visuomene ir komunikacijos specialistai iš Lietuvos ir viso pasaulio jau gali registruoti projektus 59-ojo tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) žiuri vertinimui. Šiemet festivalio apdovanojimų kategorijas papildė dvi naujos: už mobiliųjų įrenginių panaudojimą ir prekės ženklo komunikaciją.

Pretendentai laimėti prestižinius apdovanojimus savo darbus gali registruoti iki kovo 9 dienos.

„Cannes Lions 2012“ šiemet vyks birželio 17-23 dienomis Kanuose, Prancūzijoje.

2010 m. „Kanų liūtų“ festivalio apdovanojimams lietuviai buvo pateikę 5 darbus. Pernai kūrybiškumo šventėje varžėsi net 11 projektų iš mūsų šalies.

Priduotų darbų skaičiumi lietuviai savo aktyvumu pernai lenkė latvius ir estus.

Iš viso šiais metais tarptautinė komisija auksinio, sidabrinio ir bronzinio „Liūto“ bei „Grand Prix“ trofėjus įteiks 15-oje kategorijų: televizijos ir kino („Film“), spaudos („Press“), lauko („Outdoor“), interneto („Cyber“), žiniasklaidos planavimo („Media“), tiesioginės rinkodaros („Direct“), radijo („Radio“), pardavimų skatinimo („Promo and Activation“), dizaino („Design“), viešųjų ryšių („PR“), filmų kūrėjų („Film Craft“), netradicinių sprendimų ir integruotosios reklamos („Titanium and Integrated“), kūrybos efektyvumo („Creative Effectiveness“) bei tik šiais metais pristatytose mobiliųjų įrenginių („Mobile“) ir prekės ženklo komunikacijos („Branded Content & Entertainment“) kategorijose. Festivalio kulminacija – apdovanojimų ceremonijos – vyks birželio 18-20 ir 23 dienomis.

Naujojoje mobiliųjų įrenginių kategorijoje bus vertinamas daugiausiai atgarsių susilaukęs reklamos ar komunikacijos projektas, skirtas mobiliajam įrenginiui: mobiliajam ar išmaniajam telefonui, planšetiniam kompiuteriui, panaudojant aplikacijas, internetą, filmavimo kamerą, fotografavimo funkciją ar pan.

Tuo tarpu „Liūto“ trofėjus už prekės ženklo komunikaciją atiteks projekto, kuriuo kūrybininkai pasieks didžiausią prekės ženklo žinomumą, autoriams.

Tarptautinis kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) – didžiausias pasaulyje šio žanro renginys.

Festivalio metu daugiau kaip 8000 reklamos ir komunikacijos specialistų bei žurnalistų iš 95 pasaulio šalių dalyvauja parodose, reklamos peržiūrose, daugiau nei 50-yje aukščiausio lygio seminarų, 30-yje kūrybinių dirbtuvių, meistriškumo seminaruose ir apdovanojimų ceremonijose.

Laimėti prestižinius tarptautinius apdovanojimus kasmet pretenduoja per 24 tūkst. darbų.

Man patikoNeblogaiMan nepatiko